Mokyklos psichologė DOVILĖ PUIDOKIENĖ
- Psichologė Dovilė Puidokienė, kab. mokyklos III aukšte.Kontaktai:
El. paštas: dovile.puidokiene@gmail.com
Darbo laikas:
I: 9.00-11.30; 12.00-14.00.
II: 12:15-13:51.
III, IV, V: 8:30-11:30; 12:00-14:00.
* Konsultacijų laikas derinamas individualiai.
Mokyklos psichologo pagrindinis tikslas – stiprinti mokinių psichologinį atsparumą ir psichikos sveikatą, prevencinėmis priemonėmis skatinti saugios ir palankios ugdymuisi aplinkos mokykloje kūrimą, padėti mokiniui įveikti iškilusius sunkumus, skatinti jų mokymosi motyvaciją bei kūrybiškumą.
Kreipkis į mokyklos psichologę dėl įvairių Tau iškilusių sunkumų ir rūpesčių:
- Nori geriau pažinti save, savo temperamento, charakterio savybes.
- Jei iškyla sunkumų moksluose.
- Nesutari su draugais, tėvais ar mokytojais.
- Kamuoja nerimas ar baimė.
- Jautiesi vienišas (-a).
- Tau liūdna, sunku ir tiesiog nori pasikalbėti.
Visuomenės sveikatos priežiūros specialistas KAROLINA CIBULSKYTĖ
El. paštas:cibkarolina@gmail.com
Darbo laikas:
pirmadienį- (8:00-14:30), kabinetas II aukšte.
trečiadienį – (8:00-14:30), kabinetas II aukšte.
penktadienį – (8:00-14:30), kabinetas II aukšte.
Visuomenės sveikatos priežiūros specialisto funkcijos mokykloje:
- Teikia sveikatinimo veiklos metodines konsultacijas mokytojams, mokiniams, tėvams.
- Teikia informaciją sveikatos išsaugojimo bei stiprinimo klausimais ir informacijos sklaidą mokyklos bendruomenei.
- Inicijuoja mokyklos sveikatinimo projektų rengimą ir dalyvauja juos įgyvendinant.
- Ugdo mokinių sveikos gyvensenos ir asmens higienos įgūdžius.
- Prižiūri mokinių maitinimo organizavimą, skatina sveiką mitybą bei sveikos mitybos įgudžių formavimą.
- Vertina mokyklos aplinkos atitiktį visuomenės sveikatos priežiūros teisės aktų reikalavimams, dalyvauja nustatant prioritetinius mokyklos aplinkos bei sąlygų gerinimo klausimus.
- Vertina ugdymo proceso organizavimo atitikties visuomenės sveikatos priežiūros teisės aktų reikalavimams.
- Pateikia asmens sveikatos priežiūros įstaigų specialistų rekomendacijas mokytojams bei prižiūri šių rekomendacijų įgyvendinimą mokykloje.
- Nustato lėtinių neinfekcinių ligų rizikos veiksnių (alkoholio, tabako, narkotikų vartojimas ir kt.) paplitimą.
- Dalyvauja mokyklos prevencinio darbo grupėse, sprendžiančiose ligą ar apsinuodijimą mokykloje.
- Koordinuoja visuomenės sveikatos centro apskrityje specialistų nurodytų užkrečiamų ligų epidemiologinės priežiūros priemonių įgyvendinimą mokykloje.
- Teikia ir koordinuoja pirmąją medicinos pagalbą.
Socialinė pedagogė LAURA SIDOKERSKIENĖ
El. paštas: lsidokerskiene810528@gmail.com
Tel. 865268341
Kabinetas yra mokyklos II aukšte.
Tikslas: dirbant kartu su tėvais, mokytojais, kitomis suinteresuotomis institucijomis, visuomeninėmis organizacijomis padėti vaikams ugdytis tinkamo elgesio nuostatas mokykloje ir už jos ribų; padėti išnaudoti visas galimybes mokytis, lavintis, užtikrinti mokinių socialinę gerovę.
Pagrindinės socialinio pedagogo veiklos kryptys:
Svarbiausias socialinės pedagogės uždavinys – būti mokykloje konsultantu įvairiais su ugdytinio teisėmis, pareigomis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais.
Savaitės diena | Tiesioginio darbo valandos | Pietų pertrauka | Netiesioginio darbo valandos |
Pirmadienis | 8.00 – 15.00 | 11.00 – 11.30 | 15.00-16.30 |
Antradienis | 8.00 – 15.00 | 11.00 – 11.30 | 15.00-16.30 |
Trečiadienis | 8.00 – 15.30 | 11.00 – 11.30 | 15.30-17.00 |
Ketvirtadienis | 8.00 – 15.30 | 11.00 – 11.30 | 15.30-16.30 |
Penktadienis | 8.00 – 15.50 | 11.00 – 11.30 | 15.50-16.20 |
Tiesioginės darbo valandos – (mokinių, tėvų (globėjų) konsultavimas, užsiėmimų vedimas, probleminių situacijų sprendimas, švietimo pagalbos ir/arba speicaliųjų ugdymosi poreikių įvertinimas, teminių klasės valandėlių, grupinių užsiėmimų vedimas).
Netiesioginės darbo valandos — (dokumentacijos tvarkymas, veiklų planavimas, bendradarbiavimas su mokytojais, tėvais, kitais asmenimis ugdymo, švietimo pagalbos klausimais, tiriamasis ir organizacinis darbas, savišvieta).
Socialinio pedagogo teikiamos paslaugos mokykloje ir už jos ribų:
- individualiai ar grupėmis dirba su mokiniais, jų tėvais ar kitais teisėtais vaiko atstovais, pedagogais ir kitais švietimo įstaigoje dirbančiais specialistais;
- vertina ir padeda spręsti socialines pedagogines problemas, dirba su vaikais, turinčiais specialiųjų ugdymosi poreikių, priklausomybių, elgesio, bendravimo, lankomumo problemų, patiriančiais patyčias, smurtą, stokojančiais mokymosi motyvacijos;
- bendradarbiauja su klasių vadovais, dalykų mokytojais, švietimo pagalbos specialistais, įstaigos administracija sprendžiant vaikų socialines pedagogines problemas;
- nuolat palaiko ryšius su įvairiomis valstybinėmis įstaigomis ir nevyriausybinėmis organizacijomis, teikiančiomis socialinę, psichologinę, teisinę ir kitą pagalbą;
- atstovauja ir gina vaikų teises švietimo įstaigoje ir kitose institucijose;
- kartu su įstaigos personalu, visuomeninėmis organizacijomis ir socialiniais partneriais iš kitų institucijų, atlieka informacinį šviečiamąjį darbą;
- inicijuoja, organizuoja socialinių ir prevencinių projektų, akcijų kūrimą bei jų įgyvendinimą;
- pildo dokumentus, reikalingus mokinio ugdymosi poreikių ištyrimui Pedagoginėje psichologinėje tarnyboje;
- mokykloje organizuoja nemokamo maitinimo teikimą, socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (SPIS) pildo socialinės paramos gavėjų duomenis, rengia ataskaitas, ekstremalios situacijos metu organizuoja sauso maisto davinių išdavimą.
- mokykloje organizuoja mokinių pavežėjimą mokykliniu autobusu ir visuomeniniu autobusu.
Logopedė ASTA AŠMONIENĖ
ASTA AŠMONIENĖ
DARBO LAIKAS:
PIRMADIENIS 8.30- 11.30 12.00- 15.00
ANTRADIENIS 10.30-11.30 12.00- 15.30
TREČIADIENIS 8.30-11.30 12.00- 15.30
KETVIRTADIENIS 8.30-11.30 12.00- 15.30
PENKTADIENIS 8.30-11.30 12.00- 15.15
Kada reikalinga logopedo konsultacija moksleiviui?
Vaikas jau ruošiasi eiti į mokyklą, bet:
● vis dar netaisyklingai taria garsus arba juos painioja kalbėdamas;
● Jūs manote, kad jo kalba ir kalbėjimas nėra pakankamos plėtros
● Jūs manote, kad jis dar nepasirengęs, nes sunkiai sukaupia dėmesį, nesidomi raidėmis, skaičiais
● vaikas jau moksleivis, bet sunkiai sekasi rašyti ir/ar skaityti.
Svarbi sėkmingo darbo dalis – bendradarbiavimas su tėvais. Labai svarbu gauti informaciją ir turėti teisingą priešistorę pradedant sunkumų įveikimo kelią. Abipusis specialisto ir tėvų susikalbėjimas padeda užtikrinti kalbos korekcijos, mokymosi sunkumų įveikimo tęstinumą. Pagrindinė darbo esmė – kalbos ir kalbėjimo sutrikimų šalinimas, mokymosi sunkumų įveikimas, parenkant tinkamiausius būdus, metodus ir priemones konkrečiam atvejui.
- Konsultuoja pedagogą dėl vaiko ugdymo kasdieninėje veikloje.
- Konsultuoja tėvus dėl vaiko ugdymo namuose, teikia rekomendacijas.
- Tėvams sutikus veda pogrupines, grupines, individualias kalbos ugdymo pratybas.
Pratybų metu mokinys:
- Mokomas tarti tuos garsus, kurių netaria;
- Atlieka artikuliacinę mankštą;
- Lavinama jo foneminė klausą;
- Lavinamas jo žodynas;
- Mokoma taisyklingai tarti žodžius, atliekant įvairią žaidybinę veiklą;
- Atsižvelgiant į rašto darbų ar skaitymo klaidų pobūdį, atlieka įvairias užduotis rašymo sutrikimui pašalinti.
Kas labai svarbu?