Mokyklos psichologė DOVILĖ PUIDOKIENĖ
- Psichologė Dovilė Puidokienė, kab. mokyklos III aukšte.
Kontaktai:
El. paštas: dovile.puidokiene@gmail.com
Darbo laikas:
I: 9.00-11.30; 12.00-14.00.
II: 12:15-13:51.
III, IV, V: 8:30-11:30; 12:00-14:00.
* Konsultacijų laikas derinamas individualiai.
Mokyklos psichologo pagrindinis tikslas – stiprinti mokinių psichologinį atsparumą ir psichikos sveikatą, prevencinėmis priemonėmis skatinti saugios ir palankios ugdymuisi aplinkos mokykloje kūrimą, padėti mokiniui įveikti iškilusius sunkumus, skatinti jų mokymosi motyvaciją bei kūrybiškumą.
Kreipkis į mokyklos psichologę dėl įvairių Tau iškilusių sunkumų ir rūpesčių:
- Nori geriau pažinti save, savo temperamento, charakterio savybes.
- Jei iškyla sunkumų moksluose.
- Nesutari su draugais, tėvais ar mokytojais.
- Kamuoja nerimas ar baimė.
- Jautiesi vienišas (-a).
- Tau liūdna, sunku ir tiesiog nori pasikalbėti.
Visuomenės sveikatos priežiūros specialistas KAROLINA CIBULSKYTĖ
El. paštas:cibkarolina@gmail.com
Darbo laikas:
pirmadienį- (8:00-14:30), kabinetas II aukšte.
trečiadienį – (8:00-14:30), kabinetas II aukšte.
penktadienį – (8:00-14:30), kabinetas II aukšte.
Visuomenės sveikatos priežiūros specialisto funkcijos mokykloje:
- Teikia sveikatinimo veiklos metodines konsultacijas mokytojams, mokiniams, tėvams.
- Teikia informaciją sveikatos išsaugojimo bei stiprinimo klausimais ir informacijos sklaidą mokyklos bendruomenei.
- Inicijuoja mokyklos sveikatinimo projektų rengimą ir dalyvauja juos įgyvendinant.
- Ugdo mokinių sveikos gyvensenos ir asmens higienos įgūdžius.
- Prižiūri mokinių maitinimo organizavimą, skatina sveiką mitybą bei sveikos mitybos įgudžių formavimą.
- Vertina mokyklos aplinkos atitiktį visuomenės sveikatos priežiūros teisės aktų reikalavimams, dalyvauja nustatant prioritetinius mokyklos aplinkos bei sąlygų gerinimo klausimus.
- Vertina ugdymo proceso organizavimo atitikties visuomenės sveikatos priežiūros teisės aktų reikalavimams.
- Pateikia asmens sveikatos priežiūros įstaigų specialistų rekomendacijas mokytojams bei prižiūri šių rekomendacijų įgyvendinimą mokykloje.
- Nustato lėtinių neinfekcinių ligų rizikos veiksnių (alkoholio, tabako, narkotikų vartojimas ir kt.) paplitimą.
- Dalyvauja mokyklos prevencinio darbo grupėse, sprendžiančiose ligą ar apsinuodijimą mokykloje.
- Koordinuoja visuomenės sveikatos centro apskrityje specialistų nurodytų užkrečiamų ligų epidemiologinės priežiūros priemonių įgyvendinimą mokykloje.
- Teikia ir koordinuoja pirmąją medicinos pagalbą.
Socialinė pedagogė LAURA SIDOKERSKIENĖ
El. paštas: lsidokerskiene810528@gmail.com
Tel. 865268341
Kabinetas yra mokyklos II aukšte.
Tikslas: dirbant kartu su tėvais, mokytojais, kitomis suinteresuotomis institucijomis, visuomeninėmis organizacijomis padėti vaikams ugdytis tinkamo elgesio nuostatas mokykloje ir už jos ribų; padėti išnaudoti visas galimybes mokytis, lavintis, užtikrinti mokinių socialinę gerovę.
Pagrindinės socialinio pedagogo veiklos kryptys:
Konsultacinė veikla:
- Individualiai konsultuoja mokinius dėl elgesio, socialinės adaptacijos, mokymosi motyvacijos problemų.
- Individualiai konsultuoja tėvus padedant spręsti problemas, susijusias su vaikų socialinių santykių, vertybinės orientacijos, nesimokymo ir panašiomis problemomis.
- Konsultuoja pedagogus bei klasių vadovus iškilus problemoms bei konfliktams.
Šviečiamoji veikla:
- Suderinus su klasių vadovais, veda klasių valandėles moksleiviams aktualiomis temomis.
- Pagal poreikį vykdo tėvų švietimą.
- Platina informaciją, leidžia stendus.
- Informuoja mokyklos administraciją ir pedagogus apie susidariusias situacijas, iškilusias problemas.
- Užsiima savišvieta, dalyvauja įvairiuose seminaruose.
Organizacinė veikla:
- Pasitelkus informaciją, planuoja ir organizuoja individualų, grupinį bei komandinį darbą.
- Esant poreikiui organizuoja tėvų bei moksleivių susitikimus su įvairiais specialistais.
- Organizuoja ir prisideda prie renginių, socialinių programų kūrimo bei įgyvendinimo.
Prevencinė veikla:
- Rengia ir dalyvauja mokyklos prevencinėse programose.
- Vykdo mokyklos lankomumo apskaitą bei individualiai dirba su mokyklą lankyti vengiančiais moksleiviais.
- Bendradarbiaudama su klasių vadovais, išsiaiškina problemų turinčius vaikus, numato problemų šalinimo, sprendimo būdus.
- Kartu su klasių vadovais bei Ežerėlio seniūnijos socialinia darbuotoja lanko problemų dėl vaikų lankomumo, pažangumo ar elgesio turinčias šeimas, vykdo šių tėvų pedagoginį švietimą.
Koordinacinė veikla:
- Palaiko ryšius su vietos bendruomene, įvairiomis institucijomis, visuomeninėmis organizacijomis, užtikrinančiomis reikiamos pagalbos teikimą.
- Konsultuojasi su kolegomis ir prireikus siunčia klientą pas kitus specialistus.
- Dalyvauja Direkciniuose ir Mokytojų tarybos posėdžiuose, socialinių pedagogų susirinkimuose, organizuoja Vaiko gerovės komisijos posėdžius dėl mokinių lankomumo, pažangumo bei elgesio.
Globa ir rūpyba:
- Informuoja valgyklos vedėją bei mokinius, kuriems Kauno r. savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus sprendimu paskiriamas nemokamas maitinimas.
- Pildo nemokamo maitinimo tabelius, pieno bei vaisių programų dokumentus, važinėjimo dokumentus.
- Atstovauja vaiko teisėms mokykloje ir už jos ribų (akcentuojant mokinių pareigas).
- Teikia pagalbą moksleiviams, gyvenantiems probleminėse šeimose, bendradarbiauja su Ežerėlio seniūnijos socialinėmis darbuotojomis, Kauno r. Noreikiškių policijos nuovados nepilnamečių reikalų specialiste, Vaiko teisių apsaugos skyriumi ir kt.
Pagrindinės socialinio pedagogo veiklos formos: individualus darbas – konsultacijos, pokalbiai, socialinių įgūdžių užsiėmimai, susirinkimai, pasitarimai; diskusijos; renginiai, akcijos, konkursai; projektai; informacijos sisteminimas ir sklaida.
Logopedė ASTA AŠMONIENĖ
ASTA AŠMONIENĖ
DARBO LAIKAS:
PIRMADIENIS 8.30- 11.30 12.00- 15.00
ANTRADIENIS 10.30-11.30 12.00- 15.30
TREČIADIENIS 8.30-11.30 12.00- 15.30
KETVIRTADIENIS 8.30-11.30 12.00- 15.30
PENKTADIENIS 8.30-11.30 12.00- 15.15
Kada reikalinga logopedo konsultacija moksleiviui?
Vaikas jau ruošiasi eiti į mokyklą, bet:
● vis dar netaisyklingai taria garsus arba juos painioja kalbėdamas;
● Jūs manote, kad jo kalba ir kalbėjimas nėra pakankamos plėtros
● Jūs manote, kad jis dar nepasirengęs, nes sunkiai sukaupia dėmesį, nesidomi raidėmis, skaičiais
● vaikas jau moksleivis, bet sunkiai sekasi rašyti ir/ar skaityti.
Svarbi sėkmingo darbo dalis – bendradarbiavimas su tėvais. Labai svarbu gauti informaciją ir turėti teisingą priešistorę pradedant sunkumų įveikimo kelią. Abipusis specialisto ir tėvų susikalbėjimas padeda užtikrinti kalbos korekcijos, mokymosi sunkumų įveikimo tęstinumą. Pagrindinė darbo esmė – kalbos ir kalbėjimo sutrikimų šalinimas, mokymosi sunkumų įveikimas, parenkant tinkamiausius būdus, metodus ir priemones konkrečiam atvejui.
- Konsultuoja pedagogą dėl vaiko ugdymo kasdieninėje veikloje.
- Konsultuoja tėvus dėl vaiko ugdymo namuose, teikia rekomendacijas.
- Tėvams sutikus veda pogrupines, grupines, individualias kalbos ugdymo pratybas.
Pratybų metu mokinys:
- Mokomas tarti tuos garsus, kurių netaria;
- Atlieka artikuliacinę mankštą;
- Lavinama jo foneminė klausą;
- Lavinamas jo žodynas;
- Mokoma taisyklingai tarti žodžius, atliekant įvairią žaidybinę veiklą;
- Atsižvelgiant į rašto darbų ar skaitymo klaidų pobūdį, atlieka įvairias užduotis rašymo sutrikimui pašalinti.
Kas labai svarbu?
Labai svarbu tėvams suvokti, kad jie yra pagrindiniai pagalbininkai savo vaikui.
Vaikas turintis kalbos, kalbėjimo ir kitus komunikacijos sutrikimus, turi galimybę lankytis pas logopedą. Tėvai gali pasidomėti, kaip jie gali padėti savo vaikui ir tam skirti bent truputį laiko. Svarbus ir paties vaiko noras bei motyvacija.