Praėjusi savaitė buvo paskelbta nacionaline karjeros savaite. Platformoje “būsiu ____” parengtose pateiktyse mokiniai pamatė ir nagrinėjo kuo dirbs 2030-aisiais. Įdomu tai, kad šalia būtinųjų įgūdžių, tokių kaip kūrybingumas, kritinis mąstymas, kompleksinis problemų sprendimas, STEM (science, technology, engineering ir maths), manoma, 2030-aisiais bus itin svarbios šios: protinis elastingumas (mintis – elgesys – asmenybė), žmogiškumas, tarpdisciplininės žinios ir SMAC (social, mobile, analytic ir cloud). Štai keletas profesijų kurios, manoma, bus ypač perspektyvios 2030-aisiais: Atliekų inžinierius/inžinierė (Trash Engineer), alternatyviosios energijos konsultantas/konsultantė (Alternative Energy Consultant), žemės drebėjimų prognozuoto- jas/prognozuotoja (Earthquake Forecaster), medicinos slaugas/slaugė (Medical Mentor), organų/kūno dalių kūrėjas/kūrėja (Organ/Body Part Creator), atminties chirurgas/chirurgė (Memory Surgeon), asmeninio našumo specialistas/specialistė (Personal Productivity Person), asmeninių/buitinių Išmaniųjų įrenginių saugos specialistas/specialistė (Personal Internet of Things (IoT) Security Repair Person), karantino specialistas/specialistė (Quarantine enforcer), komercinių skrydžių į kosmosą pilotas/pilotė (Commercial Space Pilot) ir kt.
Penktadienį vyresniųjų klasių mokiniai dalyvavo ASU atvirų durų dienoje.